یزدفردا: بازرس کل قضایی استان یزد اظهار کرد: راه توسعه و پیشرفت کشور نگاه علمی به حوزه تولید و صنعت و همچنین ترویج پژوهش‌های کاربردی و مسئله محور است.

به گزارش یزدفردا: «رضا مختاری» در بازدید از دانشگاه سراسری میبد به بیان سیاست‌های سازمان بازرسی کل کشور و اولویت های این بازرسی کل در نظارت و بازرسی از واحدهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پرداخت.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب برای پیشگیری و مبارزه با فساد، بیان کرد: در مسیر پیشگیری از فساد بهره مندی از نقطه نظرات صاحب نظران و اساتید دانشگاه و دانشجویان نخبه و صاحب فکر و اندیشه بسیار راهگشا و اثربخش خواهد بود.

بازرس کل قضایی استان بر آشنایی و درک لازم از حساسیت‌های حوزه فرهنگ و آموزش عالی  بر حرکت دانشگاه بر مدار قانون و مسیر منتهی به تثبیت حسن جریان امور  و اجرای صحیح قوانین و مقررات تأکید نمود.

وی خاطر نشان کرد: راه توسعه و پیشرفت کشور نگاه علمی به حوزه تولید و صنعت و همچنین ترویج پژوهش‌های کاربردی و مسئله محور است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بازرسی استان، همچنین دکتر نیک نژاد ریاست دانشگاه میبد در ادامه این جلسه نسبت به تشریح اجمالی برنامه راهبردی و اهداف کمی و کیفی آینده دانشگاه پرداخت.

در پایان بازرس کل قضایی استان با توجه به سوابق و بازرسی‌های انجام شده از دانشگاه در سالیان گذشته و جاری، برخی نکات اصلاحی را تاکید کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا